FAKİR ELEKTRİK USTASI MISIN ZENGİN TİCARET ADAMI MI ?
FAKİR ELEKTRİK USTASI MISIN ZENGİN TİCARET ADAMI MI ?
Başlığı okuduğunuz zaman ben ustayım ama şu aralar işler durgun dediğinizin farkındayım
Ama size anlatacağım ve birlikte işte bu diyebileceğimiz birkaç konu ya dikkat çekeceğim
Elektrik hayatımız da olmazsa olmaz diyebileceğimiz bir güç.
Doğru bir elektrikçi de olsanız zaman zaman elbette hatalarınız olacaktır ve o hataların geri dönüşümü kimi zaman sizi ekonomik olarak çıkmaza sokacaktır. Böyle durumlarda
Bugüne kadar izlediğiniz bütün yolları ve stratejik izlenimleri gözden geçirmenin vakti gelmiş demektir.
İşte işinize yarayabileceğini düşündüğüm birkaç stratejik yol haritası ;
doğru meslekleri yapmak doğru bir stratejik uygulaması ister her meslek kendisini müşterisine pazarlar doğru bir hedef kitle ve fiyat araştırması ile müşterilerin ilgisini çekmektedir.
Pazarlamalar artık son dönemler de dijital platformlar üzerinden gerçekleşmeye başlamıştır.
Ve bunu satış stiline dijital pazarlama adı verilmiştir.
Markalar , şirketler ve kişiler hedef kitlelerini belirleyip Pazar araştırmalarına girmektedir .
Doğru ürün, doğru fiyat kavramını oluşturmaları gerekir.
Sosyal ve ekonomik açıdan insanların sıkıntıya girmemesi için hem ürünlerin hem ticaretlerini müşteriler için vazgeçilmez kıvama getirilmelidir. hem dostluğun hem de güvenilir pazarlama ticareti için ilk aşama güvendir.
müşteri en ufak ayrıntıya dikkat eder güvenilir kılmak ve garantisini vermek zorundalığı mevcuttur müşteriler doğru bir şirketten hem daha uygun maliyetle hem de güzel sonuçlar almak ister. Dönemsel değişikliklerden ötürü insanların oluşturduğu esnaf mantığı zamanla tükenmiş ve insanlar dijital platformlar üzerinden araştırmalar yorumlar yaparak alacağı ürünün bütün ayrıntılarına dikkat ederler.
Genel olarak en önemli şeylerden biri neye ne kadar ikna edebileceğin ve karşındakinin neye ne kadar ikna olabileceği sözün, iletişimin gücü denilebilir ve unutmayın ki her ürünün muhakkak bir alıcısı vardır. Eğer ki bir ürünü pazarlıyorsanız en önemli şey alıcı demografisi yani satacağın malın hitap ettiği yaş aralığı bu yaştaki grup insanların neye ne kadar ihtiyacının olabileceğinin belirlenmesi stratejik olarak uygulanacak sıralamaların en üstlerinde yer almaktadır .
Eğer ki alanında iyi reklamlar yapıp kendini ve işini doğru tanıtırsan bir güven temelinin ilk halkasını oluşturmuş olursun . çünkü müşteri güven ister .
Kısacası en önemli olan ve kural haline gelmiş bir satış pazarlama stili müşteriye elindeki malı ihtiyacı varmış gibi sunmaktır.
Sevgili elektrikçilerimiz doğru bir strateji ile hem ticaretinizi daha iyi yapabilir ekonomik açıdan da daha fazla rahata erişebilirsiziniz her şey sizin eliniz de önemli olan ne istediğiniz. Büyük paralar büyük savaşlardan doğar.
https://iremmicaglayan1.blogspot.com/2021/06/fakir-elektrik-ustasi-misin-zengin.html
İREM ÇAĞLAYAN
MEDYA VE İLETİŞİM DANIŞMANI
